פותחים יום ערוץ 13

ראיון עם גיל שקל, חבר וועד מנהל ואזקיאל בורשטיין, מנהל פיתוח משאבים

תכנית הבוקר פותחים יום ערוץ 13 בנושא אירוע צעדת התקווה 2020

פותחים יום ערוץ 13

מרחיבים את מעון אילת

כתבה על הרחבת מעון אילת  – שיתוף פעולה עם עיריית אילת המוסד לביטוח לאומי וקרן שלם להרחבת מתן השירותים לפעוטות באילת והערבה

לכתבה המלאה

צעד קדימה

יש אנשים שפשוט עושים את העולם טוב יותר. כזהו סיפורם של מרק רנדר וגיא סלומון, ששיפרו את חייהם של אלפי חולי שיתוק מוחין (09/06/2018)

כתבת ידיעות אמריקה

The Most Unusual Brewery

It's amazing to see the motivation of the people who do the brewing and bottling

סיורו של מבקר הבירה של הג'רוזלם פוסט בפרויקט הייחודי לייצור בירה ביתית של מרכז היום למבוגרים "צעד קדימה".

כתבת The Jerusalem Post

מרימים למען הקהילה: הבירה החברתית הראשונה

לפעמים התחביבים שלנו הופכים למשהו משנה חיים, קחו לדוגמה את עמותת "צעד קדימה" שתחביב המנכ"ל גיא סלומון, להכין בירה ביתית, הפך למפעל חברתי המשלב אנשים עם מוגבלויות שנהנים מהאתגר. "הבנו שיש כאן הזדמנות לפרויקט חזק, שיספק עשייה לנתמכים שלנו והקמנו מבשלה בהיקף ביתי לייצור בירה" (31/01/2018)

כתבת YNET

בירה קדימה: הבירה החברתית הראשונה

פרויקט "בירה קדימה" הוא מיזם חדשני לצעירים וצעירות עם מוגבלות פיזית במרכז היום של עמותת "צעד קדימה". ביום שישי, ה-2 בפברואר, יתקיים בפאב המפלצת אירוע חשיפה לבירה. כל ההכנסות לקידום משתתפי מרכז היום (30/01/2018)

כתבת mynet ירושלים

הבירה הראשונה המיוצרת על-ידי אנשים עם מוגבלויות

ראיון עם מנכ"ל "צעד קדימה" ומרפאה בעיסוק ממרכז היום למבוגרים בירושלים (26/01/2018)

כתבת בוקר אור, ערוץ 10

צעד קדימה: האדם מעבר למגבלה

כתבת הרשת האיטלקית, Christian Media Center, על מרכז היום למבוגרים בירושלים של צעד קדימה (29/11/2017)

כתבת Christian Media Center

הוא שבה לנו את הלב, הוא יעשה את זה גם לכם

גיבור השבוע: יהודה קרבצ'יק, שעובד 35 שנה בתעשייה אווירית, רותם את הידע והכישרון שלו ושל עוד עשרות ממהנדסי ועובדי מפעל מל"מ של התעשייה האווירית, על מנת לסייע לילדי מרכז "צעד קדימה" ראשון לציון, ולהקל את השתלבותם בקהילה (20/10/2017)

כתבת מחר שבת, רשת 13

גבעת שאול: ליין חדש של בירה מיוצר על-ידי בעלי מוגבלויות

עמותת "צעד קדימה" הקימה פרויקט שיקומי ייחודי לבעלי מוגבלויות מורכבות בגילאי 35-21, אשר פעילים במרכז היום שלה. התוצאה – בירה ירושלמית חדשה – "קדימה", שתושק ממש אחרי החגים (01/10/2017)

כתבת כל העיר

מחנה קיץ מיוחד לנוער עם שיתוק מוחי

מחנה הקיץ של עמותת "צעד קדימה" לבני נוער עם שיתוק מוחי, הוא בין ההזדמנויות היחידות של אותם בני נוער לקום מכסא הגלגלים ולצעוד בעזרת אנשי הצוות. צפו והצטרפו לקמפיין תמיכה בקייטנה מעוררת השראה (27/07/2017)

כתבת YNET

גיוס המונים עבור מחנה קיץ לילדים עם שיתוק מוחי ומוגבלויות קשות

עמותת "צעד קדימה" מבקשת מהציבור לתמוך בקמפיין למימון מחנה קיץ לילדים עם שיתוק מוחין ומוגבלויות קשות, שצפוי להיערך באוגוסט. העלות הכוללת של המחנה כ-200 אלף שקל, כאשר לעמותה חסרים רק עוד 80 אלף שקל. (17/07/2017)

כתבת כל העיר

חץ של טוב לב

בימים רגילים הם מפתחים את מערך הטילים של התעשייה האווירית ובין היתר את טיל ה"חץ". אולם לכבוד פורים בנו 20 אנשי צוות ומהנדסים ממפעל מל"מ מתקנים מיוחדים שאפשרו לילדים עם שיתוק מוחי ונכויות התפתחותיות ליהנות ממסיבה מדהימה במרכז החינוכי-שיקומי "צעד קדימה" באר שבע. (13/03/2017)

כתבת ידיעות אחרונות

ידיעות אחרונות
מודיעין ניוז

ואף על פי כן

יהונתן כהן ממודיעין נולד עם שיתוק מוחי. אביו הוא ראש המוסד, וסבתו ממייסדי עמותת "צעד קדימה" המסייעת למי שנפגעו כמוהו. הוא למד במסגרות רגילות, שירת בצה"ל ביחידה מובחרת, התחתן והיום הוא סטודנט מן המניין וגם מתנדב. בראיון משותף עם מנכ"ל העמותה, גיא סלומון, הם מדברים על עצמאות מחשבתית ומביאים את סיפורו של יהונתן כדוגמה לאחד שלא נתן למוגבלותו להכתיב לו את החיים. (6/7/2016)

כתבת מודיעין ניוז

צעד קדימה לילדים

עמותת "צעד קדימה" הפועלת גם בבאר שבע לשיקום תינוקות וילדים ובוגרים עם שיתוק מוחי, זקוקה לתרומתכם לצורך רכישת כיסא גלגלים ממונע ותגבור שעות קלינאית תקשורת. (26/6/2016)

כתבת מגזין שבע

נחנך מעון יום שיקומי בסמטת העופרים באילת

מעון יום שיקומי צעד קדימה בסמטת עופרים באילת נחנך במעמד שר הרווחה, חיים כץ. המעון נבנה בסמיכות למכון להתפתחות הילד כדי לאפשר המשכיות טיפול וליווי מקצועי לפעוטות. (8/12/2015)

כתבת MyNet

הנאה לילדים, אתנחתא להורים: מחנה קיץ צעד קדימה

עמותת "צעד קדימה" מפעילה מחנה קיץ ייחודי לצעירים עם שיתוק מוחי גם עבור חניכים מהפריפריה שזוכים להזדמנות לקחת חלק בסדנאות חווייתיות. (4/8/2015)

כתבת מעריב

מחנה קיץ צעד קדימה מעריב
אלכסנדר ויטרבו צעד קדימה

אלכסנדר ויטרבו מקבל עיטור כבוד מקונסול איטליה

נשיא איטליה העניק לשלושה ישראלים-איטלקיים עיטור של כבוד עבור פועלם לגישור בין שתי המדינות. הפרס הוענק השנה לאלכסנדר ויטרבו, חבר הנהלת "צעד קדימה", על-ידי קונסול איטליה בישראל במהלך חול המועד סוכות, בטקס חגיגי ברחבת בית הכנסת האיטלקי בירושלים. (19/10/2014)

כתבת מוקד

חלק מהמשפחה: לגדל ילד עם שיתוק מוחי

טור אישי של אלכסנדר ויטרבו, אבא לילד עם שיתוק מוחי וחבר הנהלת "צעד קדימה", במדור "מעורבות" (14/11/2013)

כתבת YNET